.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی آمل خبر داد
کلاهبرداری 20میلیاردی فروشنده سکه طلا در آمل
شمال نیوز: فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه فروش سکه های طلا شهروندان 20 میلیارد کلاهبرداری کرد، خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی باتطمیع اشخاص متمول به خرید زیر قیمت سکه های قدیمی طلا کلاهبرداری میکند موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند فردی با نام ر- گ درپوشش فروشنده سکه و طلاجات قدیمی پس از شناسایی خریداران و جلب اعتماد آنان که اغلب از افراد متمول شهرمیباشند با اغفال آنان در معاملات چند صد میلیونی ضمن کلاهبرداری پول ها وسکه ها را به جیب زده و متواری میشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات فرد مورد نظر را شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 فروردين 1394
شنیده شده در نقاط مختلف مازندران افراد از تماس کلاهبرداران از لرستان وخوزستان و...خبر داده اند که با فرستادن پیامک گفته اند که سکه و عتیقه پیداکرده اندوقصد فروش زیر قیمت را دارند وهزار قسم وایه هم میخورند که قضیه واقعیت داره این افراد اغلب خودشان را بی سواد دهاتی وساده نشان می دهند تا افرادرا راحت تر گول بزنندو از انها خواسته اند که به منطقه انها بروند تا بتوانند راحت تر خفت گیری کنند. البته ما شمالی ها باهوش تر از انهاییم ولی یک سری افرادسود جو شاید گول بخورند .هوشیار باشیدهم استانی های عزیز .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.